pomoc w wyborze sukni ślubnej.

Suknia ślubna to najważniejszy atrybut Panny Młodej. większość kobiet marzyła o niej już jako mała dziewczynka, przed własnym ślubem nie wiemy na co się zdecydować bo zazwyczaj to co podobało nam się wtedy teraz niekoniecznie do nas pasuje.



Jest wiele sposobów na wejście w posiadanie tej wymarzonej: można uszyć, wypożyczyć lub kupić.

Pisząc to jestem po pierwszej wizycie w salonie sukien ślubnych i już teraz wiem na co zwrócić uwagę tak z doświadczenia a nie tylko czytając wypowiedzi dziewczyn na forum.

Poszukiwania najlepiej rozpocząć przeglądając magazyny ze sukniami ślubnymi bo już wtedy ukierunkujemy swoje wyobrażenie tej jedynej. Dostępnych jest wiele fasonów sukien. Nie każdy fason będzie  pasował do każdej figury, więc nie kupujmy na siłę wymarzonego modelu, jeśli nie czujemy się w nim dobrze.




  • Najważniejsze nie zostawiaj tego na ostatnią chwilę – nie ważne czy kupujesz, wypożyczasz czy szyjesz musi być czas na poprawki! 

  • Warto umówić się wcześniej na wizytę aby nie czekać niepotrzebnie w kolejce. 

  • Dowiedz się czy dany salon ma suknie w twoim rozmiarze ( ja nosze xxs i na starcie musiałam wykluczyć 2 salony) zapytaj, czy salon posiada suknie dla Ciebie, bądź jest w stanie je sprowadzić na czas przymiarki

  • Zabierz ze sobą Dobry humor, sporo wolnego czasu i przyjaciółki z pewnością dobrze wpłyną na wybór sukni.

  • W ten dzień nie zapomnij o delikatnym makijażu ! NIE MALUJ SIĘ PRZESADNIE. Bo możesz pobrudzić sukienkę a tego nie chcemy z szacunku do innych przymierzających Pań

  • W ten dzień masz czuć się ładna i i komfortowo.

  • BIELIZNA – cielista lub białą najważniejsze aby była czysta i abyś się nie wstydziła w niej pokazać bo to panie w salonie zakładają Cu suknie.

  • Buty na obcasie też będą przydatne, choć większość salonów ma je w swojej ofercie

  • Możesz wziąć także zdjęcia sukien, które Ci się podobają, by podpowiedzieć stylistkom z salonu, jakie są Twoje upodobania.

  • Zrób więc zdjęcia bądź nagraj film.



12 komentarzy:

  1. Bardzo przydatne rady,ja ten wybór mam już za sobą, ale z tego co wiem to w wielu salonach nie wolno robić zdjęć sukienek podczas przymiarek, dopiero jak kupisz, zamówisz, to można, przynajmniej ja tak miałam i moja koleżanka, która ostatnio wychodziła za mąż również...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko w jednym salonie miałam problem robić zdjęci wiec Robiłam je z ukrycia :))

      Usuń
  2. Ehh... Czytam ten tekst, nie mając nawet pierścionka na palcu. Ale może uda mi się zapamiętać rady do czasu aż sama wejdę do salonu. Heh :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam tylko ślub cywilny i miałam pomarańczową sukienkę. Teraz marzy mi się kościelny i biała suknia.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rady :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. pomimo że jeszcze daleko mi do wyboru sukni ślubnej, bardzo fajne i rzetelne porady. Myślę że dla wielu osób jesteś pomocna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja co prawda ślubu jeszcze nie planuję, ale rady na pewno przydadzą mi się na przyszłość :D

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne i przydatne rady :)
    W przyszłości będę pamiętać :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam juź swój typ a jeszcze ślubu kościelnego nie planujemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatecznie zdecydowalam sie na kroj, ktorego w ogole nie bralam pod uwage :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam, że uwielbiałam przymierzanie sukien ślubnych. Czułam się wtedy jak królewna. :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 By Sleep , Blogger